Come on Dad let's get back and light the fire.Whilst Pepper cannot voice his opinion he has subtle ways of conveying his intentions. This week forecast looks to be littered with snow flurries varying in intensity. The severity is hard to predict because of the local terrain, where from one village to the next can be another 300 metres above see level.
A very grey walk this morning,starting at 0°c and nudging a degree upwards, causing pockets of clingy fog ...I echo Peppers sentiments, the warmth of the house does hold a brighter prospect, I also have a new painting which I started yesterday of the Tobacconist shop and Bar in Massino. A ramshackle building with lots of bright gourdy hoardings, displays for journals and posters of forthcoming village events. It's an interesting photograph but a tedious subject to paint,very fiddly, and requiring a steady hand and lots of patience. The latter of which eludes me these days. Alora I've started and I always finish, which in itself is quite rewarding and whiles away the hours in these grim winter days.
Vieni papà torniamo e accendere il fuocco . Pepper non può esprimere la sua opinione ha modi sottili di trasmettere le sue intenzioni. Questa settimana previsione sembra essere disseminato di raffiche di neve variabili in intensità. La gravità è difficile da prevedere a causa del terreno locale, dove da un villaggio all'altro può essere un altro a 300 metri slm.
Una passeggiata molto grigia di questa mattina, a partire a 0 ° C e spingendo un grado alto, causando sacche di nebbia appiccicosa ... mi associo Peperoni sentimenti, il calore della casa non tenere una prospettiva più luminoso, ho anche un nuovo dipinto che ho iniziato ieri del tabaccheria e bar in Massino. Un edificio fatiscente con un sacco di cartelloni Gourdy luminose, visualizza per riviste e manifesti delle prossime manifestazioni paesane. E 'una fotografia interessante ma un soggetto noioso per dipingere, molto laborioso, e richiede una mano ferma e tanta pazienza. L'ultima delle quali mi sfugge in questi giorni. Alora ho iniziato e ho sempre finire, che di per sé è molto gratificante e inganna le ore in questi giorni invernali torvi.
No comments:
Post a Comment