About Me

My photo
Stresa, Piedmonte, Italy

Monday 27 January 2014

The first new painting of the year..2014../La prima nuova pittura dell'anno 2014 ....

When winter descends I hurriedly prepare my canvas and paints. It's a wonderful way to relax when the cold prevents the normal outdoor activities.
This is my second year at the painting class in Stresa, and my technique and confidence have grown appreciably. I am looking forward to translating some of my earlier photographs onto canvas, adding a little variety, and creating my own particular style...

Quando l'inverno scende ho fretta preparo la mia tela e vernici. E 'un modo meraviglioso per rilassarsi quando il freddo impedisce le normali attività all'aperto.
Questo è il mio secondo anno al corso di pittura a Stresa, e la mia tecnica e la fiducia sono cresciuti notevolmente. Non vedo l'ora di tradurre alcune delle mie prime fotografie su tela, aggiungendo un po 'di varietà, e creare il mio stile particolare ...


No comments:

Post a Comment