About Me

My photo
Stresa, Piedmonte, Italy

Saturday 25 May 2013

In search of creativity Alla ricerca della creatività

Last year I had the good fortune to meet artist and art teacher Patrizia Pallato. I joined her class in Stresa along with a lively group of fellow enthusiasts, and have steadly seen improvement, both in my paintings but also in my spoken Italian. Although being in a class with 12 ladies, one does more listening that talking!
Below are a few examples of the work on display.
L'anno scorso ho avuto la fortuna di incontrare artista e insegnante di arte Patrizia Pallato. Mi sono iscritto la sua classe a Stresa con un vivace gruppo di appassionati colleghi, e ho steadly visto un miglioramento, sia nei miei quadri, ma anche nel mio italiano parlato. Pur essendo in una classe con 12 ragazze, uno non più ascoltare che parlare!

Di seguito sono riportati alcuni esempi del lavoro in mostra.















No comments:

Post a Comment